Zadzwoń do nas 517 705 833

Regulamin

Regulamin sklepu internetowego megafauna.pl

Sklep internetowy, działający pod adresem: megafauna.pl, prowadzony jest przez

Biuro Usługowo-Handlowe 99-100 Łęczyca, Gawrony 96
NIP 775-001-11-93 REGON 610013157

I
Minimalne wymagania techniczne, których spełnienie jest niezbędne do korzystania z usług sklepu internetowego megafauna.pl i zawarcia Umowy

Korzystanie ze sklepu internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient, następujących minimalnych wymagań technicznych:

  • połączenie z siecią internet zapewniające transmisję danych,
  • czynne konto poczty e-mail
  • posiadanie przeglądarki internetowej, tj. oprogramowanie służącego do przeglądania treści dostępnych w sieci internet

II

Rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną oraz warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną

  1. Sklep internetowy megafauna.pl prezentuje swoim Klientom ofertę szerokiej gamy produktów dla zwierząt domowych i hodowlanych, oraz innych produktów związanych z utrzymaniem i hodowlą zwierząt, umożliwiając ich zakup. Prezentacja polega na przedstawieniu zdjęć, opisów oferowanych produktów.
  2. Klient składając zamówienie zawiera umowę sprzedaży ze Sklepem Internetowym megafauna.pl.
  3. Dokonanie zakupu możliwe jest:
    - po rejestracji w sklepie, która polega na utworzeniu swojego indywidualnego konta, poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego.
    Założenie oraz korzystanie z konta jest nieodpłatne.
    Usługa utrzymania konta Klienta w Sklepie świadczona jest przez czas nieokreślony.
    Klient może w każdej chwili zrezygnować z utrzymania konta, przesyłając stosowne żądanie na adres mailowy Sklepu: sklep@megafauna.pl
    bez rejestracji, po udostępnieniu danych (imię, nazwisko, adres, adres e-mail) niezbędnych do realizacji umowy sprzedaży zakupu oferowanych produktów.
    Udostępnione dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji zamówienia, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. "O ochronie danych osobowych" (Dz.U. Nr 133 poz. 883). Klientowi przysługuje prawo wglądu, zmiany i usunięcia swoich danych osobowych.
  4. Produkty sprzedawane są wyłącznie konsumentom w ilościach detalicznych.
  5. Oferta sklepu megafauna.pl kierowana jest do osób, które są w wieku umożliwiającym im zdolność do czynności prawnych
  6. Wszystkie ceny wyrażone są w polskich złotych i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Ceny towarów są wiążące w momencie składania przez Klienta zamówienia.
  7. Ceny produktów nie zawierają kosztów przesyłki, które ponosi Klient. Koszty wysyłki uzależnione są od łącznej wagi produktów i rodzaju dostawy.
  8. Informacja o dostawie i kosztach przesyłki dostępna jest tutaj.
  9. Klient składa wiążącą ofertę kupna poprzez sfinalizowanie procesu zamówienia i kliknięcie na przycisk "Wyślij zamówienie". Wówczas Klient otrzymuje automatyczne potwierdzenie na podany adres e-mail (tzw. potwierdzenie zamówienia).
  10. Zawarcie umowy kupna z sklep megafauna.pl następuje w momencie, gdy megafauna.pl przyjmie zamówienie klienta, wysyłając zamówiony towar po dokonaniu płatności lub wybraniu płatności przy odbiorze i potwierdzając to drugim e-mailem (potwierdzenie wysyłki).
  11. Przy składaniu zamówienia Klient dokonuje wyboru formy płatności.
  12. W sklepie megafauna.pl dostępne są następujące formy płatności:
    ► Płatność w systemie płatności internetowej PayU PayU SA z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 186 KRS 0000274399
    ► Płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy 46 1240 3190 1111 0010 4495 2711

    ► Płatność za pobraniem przy odbiorze:
    - przesyłki doręczanej przez operatora pocztowego lub firmę kurierską
    - płatność przy odbiorze osobistym
  13. W celu bezproblemowej realizacji zamówienia, sklep internetowy megafauna.pl przekazuje odpowiedniej firmie dostawczej adres mailowy i numer telefonu klienta. Przekazanie adresu mailowego i numeru telefonu jest obowiązkowym elementem zawieranej umowy kupna z megafauna.pl. Klientowi nie przysługuje w tej kwestii prawo wyboru lub odwołania.
  14. Jeśli doręczony towar został uszkodzony podczas transportu, Klient powinien niezwłocznie skontaktować się z BOK sklep internetowy megafauna.pl., który ma wówczas możliwość reklamacji towaru u podmiotu świadczącego serwis lub ubezpieczyciela. Jeśli Klient nie poinformuje o szkodzie powstałej w czasie transportu, nie ma to żadnego wpływu na ustawowe warunki gwarancji.

III
Realizacja dostawy lub odbiór zamówionych towarów

1. Zamówiony towar może być dostarczony na adres podany przez Klienta, lub do Punktu Odbioru Osobistego:
- Dostawy do Klienta realizowane są, na terenie Polski poprzez firmę kurierską,
- Punkt Odbioru Osobistego w lokalizacji:
Biuro Usługowo-Handlowe 99-100 Łęczyca, Gawrony 96

2. Dostawa towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej.
3. Realizacja zamówienia rozpoczyna się:

  • w pierwszym dniu roboczym od momentu złożeniu zamówienia, w przypadku wybranej płatność przy odbiorze,
  • w pierwszym dniu roboczym od momentu zaksięgowania przelewu, w przypadku wybranej płatności w systemie PayU

IV
Odstąpienie od umowy i zwrot towaru

  1. Konsument dokonujący zakupów w sklepie internetowym megafauna.pl może bez podania przyczyn odstąpić od umowy w terminie do 14 dni od dnia wydania rzeczy, zgodnie z zapisami Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku. Prawo to nie przysługuje w przypadku:
    - rzeczy dostarczonych w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
  2. Klient może zrezygnować z zamówienia składając stosowne oświadczenie na piśmie. Wzór formularza odstąpienia od umowy znajduje się załączniku do ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.
  3. W przypadku rezygnacji z zakupionego produktu Klient odeśle produkt do magazynu sklepu na adres: Biuro Usługowo-Handlowe 99-100 Łęczyca, Gawrony 96.
  4. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a Klient jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
  5. W przypadku odstąpienia od umowy koszt dostarczenia zwracanego towaru ponosi Klient. W przypadku zwrotu towarów bardzo dużych lub ciężkich typu: klatki, transportery, duże opakowania karmy lub żwirku, baty, siodła, i inne o dużej masie lub wymiarach przekraczających gabaryty paczek, koszt zwrotu może być wyższy niż cena standardowej paczki pocztowej.
  6. Klient, który złożył zamówienie oświadcza, że został poinformowany o przysługującym mu prawie odstąpienia od umowy zgodnie z Ustawą z dnia 24 czerwca 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 poz. 827)

V
Reklamacje

W przypadku reklamacji Klient powinien skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta:
Biuro Usługowo-Handlowe 99-100 Łęczyca, Gawrony 96. Biuro czynne: poniedziałek - piątek, w godzinach 8-18 , tel. 517 705 833, e-mail: sklep@megafauna.pl., podając następujące informacje:
- swoje imię i nazwisko,
- dane pozwalające zidentyfikować transakcję (np. numer identyfikujący transakcję, login zarejestrowanego Użytkownika, datę złożenia zamówienia etc.),
- przedmiot reklamacji oraz jej przyczynę,
- dane kontaktowe (adres do korespondencji, adres e-mail) umożliwiające skontaktowanie się z Klientem po rozpatrzeniu reklamacji.

W przypadku reklamowania przez Klienta towaru Sklep megafauna.pl rozpatrując reklamację może zarządać dostarczenia przez Klienta reklamowanego towaru do magazynu sklepu mieszczącego się pod adresem: Biuro Usługowo-Handlowe 99-335 Witonia, ul. Centralna 16, wraz z dowodem zakupu i opisem reklamacji.
Sklep megafauna.pl w ciągu 14 dni od zgłoszenia reklamacji ustosunkuje się do zgłoszenia i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu.

VI
Postanowienia końcowe

  1. Wszelkie spory powstałe w trakcie realizacji zamówień Sklep megafauna.pl będzie się starał rozstrzygać z Klientami polubownie.
  2. Wszelkie spory będą rozstrzygane przez sądy powszechne. Właściwość sądu regulują stosowne przepisy Kodeksu Cywilnego.
  3. Konsument ma także możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów. Wszelkie spory wynikające z umowy sprzedaży mogą być rozwiązywane przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o procedurach zgłaszania i rozstrzygania sporów, znajdują się pod adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
  4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego i innych obowiązujących ustaw.
  5. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia